ההשלכות של בגידה על הליך גירושין

ההשלכות של בגידה על הליך גירושין

במידה והחלטתם לפנות להליך של גירושין עקב בגידה של בן/בת הזוג, ישנם כמה עניינים שעליכם לשים עליהם א הדעת בטרם תפנו להליך של גירושין, כשבתחילה חשוב מאוד אף כי, בטרם תיידעו את בן/בת הזוג בגילוי הבגידה, תתייעצו עם עורך דין הבקיא בניהול תיקי גירושין, על מנת שזה יסייע לכם לבנות אסטרטגיית גירושין, אשר בסופו של אותו הליך גירושין, תוביל לתוצאות המיוחלות עבורכם.
 
כאמור, אחת הסיבות השכיחות ביותר, אשר מובילה בני זוג, בסופו של דבר, לסיים את מערכת הנישואין ולפנות להליך של גירושין, הנה בגידת בן/בת הזוג. שכן, חוויית הבגידה, עבור בן/בת הזוג הנבגדים, הנה לעיתים טראומטית, עד כדי היעדר יכולת מצידם לשקם את מערכת הנישואין, תוך שהם מחליטים לפנות להליך של גירושין.
 
יחד עם זאת, חשוב לציין כי, בטרם הפנייה להליך של גירושין, כדאי לנסות ולשקם את התא  המשפחתי, שכן, היו לא מעט מקרים בהם חרף המשבר באמון בעקבות בגידה, הצדדים העדיפו לא לפנות להליך של גירושין והצליחו לשקם את מערכת היחסים ביניהם ולבנות את האמון מחדש, במיוחד  במקרים בהם הבגידה היתה חד פעמית.
 
מכל מקום, נוכח כל האמור לעיל, אם בכל זאת החלטתם כי אין מנוס, אלא לפנות להליך של גירושין, בעקבות אותה בגידה, אשר גרמה להפרת האמון באופן שלא ניתן לגשר עליה, הרי שבטרם הפנייה להליך של גירושין, יהיה עליכם להכין את התשתית ואת הקרקע לשם הגשת תביעת גירושין אשר עליה לכלול עילות גירושין אשר מוכרות בדין העברי ואשר ניתנות להוכחה.
 
היינו, במידה וטענתכם העיקרית עליה הנכם סומכים את אותה תביעת גירושין, הנה בגידה, הרי שיהיה עליכם להוכיח את אותה בגידה, לכן, חשוב מאוד לשמור את גילוי הבגידה בסוד, אם טרם השגתם ראיות חותכות לכך. על מנת לאסוף ראיות מעין אלו, ככל הנראה, יהיה עליכם לשכור שירותיו של חוקר פרטי. מה גם, שחוקר פרטי, יוכל לעזור לכם, בסופו של יום לאמת או להפריך את החשש שלכם בדבר בגידת בן/בת הזוג, כך שבכל מקרה אימות החששות יסייע לכם בהליכים המשפטיים, והפרכת החששות תסייע לכם בקבלת ההחלטה בדבר היעדר פנייה להליכי גירושין.
 
לאחר שפניתם לחוקר פרטי אשר השיג עבורכם ראיות בדבר הבגידה, חשוב כי, מאותו רגע, תשכרו עבורכם שירותיו של עורך דין לענייני גירושין אשר יסייע לכם תנהל את אותו הליך גירושין, על הצד הטוב ביותר, תוך שימוש נכון בראיות המצויות באמתחתכם.
 
בכל הקשור להשלכות הבגידה על ניהולו של הליך גירושין, יובהר כי, בתי המשפט לענייני משפחה, כמעט ולא מייחסים חשיבות לנושא זה, ואילו בבתי הדין הרבניים ישנן לא מעט השלכות על תוצאותיו של תיק גירושין, בעקבות בגידה.
 
 
כך למשל יצוין כי, בכפוף לחוק יחסי ממון בין בני זוג, לעצם קיום הבגידה אין משמעות להליך של חלוקת רכוש בין הצדדים. כלומר, ברמה העקרונית האיזון יעשה באופן של מחצה על מחצה ללא קשר לעובדה לפיה מי מהצדדים הביא לפירוק של התא המשפחתי בעקבות בגידה. אם כי, בבתי הדין הרבניים נהוגות שיטות קצת שונות מהוראותיו של חוק יחסי ממון, ועל כן חשוב מאוד כי, תתייעצו עם עורך דין הבקיא בתחום של גירושין בטרם תנקטו בצעד כזה או אחר.
 
יחד עם זאת יצוין כי, בבתי הדין הרבניים אישה אשר בגדה בבעלה, לא תהא זכאית לתשלום של מזונות אישה וכן לא תהא זכאית לתשלום כתובה.




יעוץ ראשוני חינם
מלא את הפרטים הבאים וניצור עימך קשר בהקדם:
שם מלא:
דוא"ל:
טלפון:
פירוט:

פנייה לטיפול זוגי בטרם הפנייה להליך גירושין

מחפשים מידע על פנייה לטיפול זוגי בטרם הפנייה להליך גירושין ? רוצים לדעת יותר על פנייה לטיפול זוגי בטרם הפנייה להליך גירושין ? היכנסו עכשיו למאמר זה וק...
קרא עוד

אסטרטגיית גירושין

מחפשים מידע על אסטרטגיית גירושין ? רוצים לדעת יותר על אסטרטגיית גירושין ? היכנסו עכשיו למאמר זה וקבלו מידע מקיף על הנושא ועל הנושאים הקשורים לו !
קרא עוד

ההשלכות של בגידה על הליך גירושין

מחפשים מידע על ההשלכות של בגידה על הליך גירושין ? רוצים לדעת יותר על ההשלכות של בגידה על הליך גירושין ? היכנסו עכשיו למאמר זה וקבלו מידע מקיף על הנושא...
קרא עוד