אסטרטגיית גירושין

אסטרטגיית גירושין

בטרם הפנייה להליך של גירושין, עניין לא פחות חשוב, הוא בניית אסטרטגיית גירושין, אשר בסופו של יום תוכל להכתיב את פני הדברים ואת האופן שבו אותו הליך גירושין יסתיים. בניית אסטרטגיית גירושין, תוכל לסייע לכם לנהל את אותו הליך גירושין באופן שהשליטה תהיה בידיכם.

כמו כן, על מנת לבנות אסטרטגיית גירושין "מנצחת" (יד כמה שניתן לומר מנצחת), הרי שחשוב לפנות לעו"ד הבקיא בתחום של דיני משפחה וכן מנוסה בניהול תיקי גירושין, על מנת שזה יוכל לסייע לכם לעבור את ההליך באופן שהאינטרסים שלכם יהיו מוגנים עד כמה שניתן. אסטרטגיית גירושין נכונה, היא זו שלמעשה תכתיב את פני ניהולו של הליך גירושין. כלומר, יש לערוך תוכנית אסטרטגית, לפיה אותו ניהול הליך של גירושין יוביל לתוצאות המיוחלות. לכן, ראשית, הגדירו לעצמכם מהם התוצאות אותן הנכם מעוניינים להשיג כתוצאה מאותו ניהול הליך של גירושין, וכן ערכו רשימה מסודרת של העילות אשר בגינן הנכם מעוניינים לפנות להליך של גירושין שכן, אלו לרב יכתיבו את פני התוצאות של אותו הליך גירושין.

בטרם תבנו אסטרטגיית גירושין, אספו כמה שיותר ראיות המשמשות כעילות גירושין אשר מוכרות בדין העברי (עורך דין בקיא יוכל לסייע לכם בהכוונה נכונה לשם השגת ראיות הנחשבות לעילות גירושין מוכרות), אשר ישמשו בסיס לבניית אותה אסטרטגיית גירושין. כמו כן, בטרם תפנו להליך של גירושין ותחליטו בדבר בניית אסטרטגיית גירושין, ערכו בדיקה מחושבת של כלל הנכסים המשותפים אותם צברתם יחד עם בני זוגכם במהלך החיים המשותפים, וכן ערכו בדיקה בדבר האפשרות שבן זוגכם מסתיר מכם רכוש ונכסים (ניתן אף במצבים מעין אלו להיעזר בחוקר פרטי, במידה ויש לכם יסוד סביר להניח כי בן זוגכם אכן מסתיר רכוש כזה או אחר).

אסטרטגיית גירושין טובה, תדע גם לצפות את המהלכים הנגדיים של בן הזוג. כלומר, אסטרטגיית גירושין טובה תדע לצפות אלו ראיות המשמשות כעילות גירושין מוכרות בדין קיימות לבן הזוג, וכן תדע לסתור את אותן מהלכים נגדיים. אסטרטגיית גירושין טובה, תדע גם במצבים מסוימים להוביל את בן הזוג למצב בו הוא יהיה מוכן לחתום על הסכם גירושין, אשר משרת את האינטרסים שלכם, ואף יעדיף לעשות ויתורים מצידו על מנת להימנע ממצב של ניהול הליך של גירושין בערכאות שיפוטיות.

לסיכום, בטרם תפנו להליך של גירושין, התייעצו עם עורך דין המומחה בתחום של ניהול תיקי גירושין על מנת שזה וכל לסייע לכם לבנות אסטרטגיית גירושין שתוביל לתוצאות המשקפות את האינטרסים שלכם. שכן, ניהול הליך גירושין נכון, ידע לצפות את כל ההתפתחויות אשר עלולות להיווצר כתוצאה מניהול הליך של גירושין וכן ידע לצפות אף את מהלכיו של בן הזוג.



יעוץ ראשוני חינם
מלא את הפרטים הבאים וניצור עימך קשר בהקדם:
שם מלא:
דוא"ל:
טלפון:
פירוט:

תביעת גירושין כרוכה

מחפשים מידע על תביעת גירושין כרוכה ? רוצים לדעת יותר על תביעת גירושין כרוכה ? היכנסו עכשיו למאמר זה וקבלו מידע מקיף על הנושא ועל הנושאים הקשורים לו !
קרא עוד

גירושים

רוצים לדעת יותר על גירושים? מהו הליך גירושים? על מה חשוב להקפיד כאשר רוצים לבצע הליך גירושים? כל התשובות במאמר.
קרא עוד

גירושין בעקבות אלימות במשפחה

מחפשים מידע על גירושין בעקבות אלימות במשפחה ? רוצים לדעת יותר על גירושין בעקבות אלימות במשפחה ? היכנסו עכשיו למאמר זה וקבלו מידע מקיף על הנושא ועל הנו...
קרא עוד